Админ-alexrvs Опубликовано 26 декабря, 2011 Поделиться Опубликовано 26 декабря, 2011 Digital-Tutors – Reusing Control Rigs in Maya Intermediate | 3h 40m | 1.76 GB | Project Files 49 MB | Required Software: Autodesk Maya 2012 In this Maya tutorial, you will learn techniques for reusing control rigs in Maya to work more efficiently. Throughout the tutorial you will learn techniques for re-purposing rigs to save time in your character setup pipeline. We’ll start by merging a completed rig into our character’s scene. At that point, we will start modifying the rig to match the proportions of our character. Moving on from there, we will then add controls that are necessary to accommodate any new accessories that require controls. We’ll also learn techniques for rigging hair and belts, and use Mel scripts, to help us to cut time on repetitive tasks. By the end of this tutorial, you’ll learn how to reuse your own rigged assets, to, in the end, be more productive to your team.Home: http://www.digitaltutors.com/11/training.php?pid=597Download: >http://www.filesonic.com/folder/18302305 >http://filepost.com/folder/79aaedd3 >http://fileserve.com/list/zbAPPww >http://ul.to/folder/ejakkz >http://www.filejungle.com/l/jennRY This post was submitted by U.N.Owen. © u.n.owen for CG Persia, 2011. |Permalink |No comment |Add todel.icio.us Post categories: Download, Learning, Tutorial, VideoPost tags: Autodesk, Digital-Tutors, Learning, Maya, Rigging, Training, Tutorial, video learning you can subscribe to CG Persia RSS feed Читать дальше Ссылка на комментарий
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти