Админ-alexrvs Опубликовано 31 января, 2014 Поделиться Опубликовано 31 января, 2014 Eat3D – ZBrush 4 Character Production 2 – Creating the Game Model with ZBrush and Maya English | Video: h264 yuv420p 1280×720 307 kb/s | Audio: aac 44100 Hz s16 | 1.68 GBGenre: Video trainingIn this DVD instructor Michael Pavlovich continues where he left off in part 1 to produce a low poly version of the cowboy character to use as a game-res asset. After getting the high-res sculpt organized and ready for rebuilding he goes into several different methods to re-topologize the sculpt.(...)Read the rest of Eat3D – ZBrush 4 Character Production 2 – Creating the Game Model with ZBrush and Maya (112 words) © unique for CG Persia, 2014. | Permalink | No comment Post categories: Tutorials Post tags: you can subscribe to CG Persia RSS feed Related posts: Eat3D – ZBrush 4 Character Production 2 – Creating the Game Model with ZBrush and Maya Digital Tutors – Creating an Aged Character and Artifacts in ZBrush and Maya Digital Tutors – Creating a Game-Ready Monster Insect in ZBrush and 3ds Max Digital Tutors – High-Resolution Game Character Creation Pipeline in ZBrush and Maya [url=http://feedproxy.google.com/~r/CgPersia/~3/ydfhxQfZtLk/eat3d-zbrush-4-character-production-2-creating-the-game-model-with-zbrush-and-maya-2-38696.html]Читать дальше[/url] Ссылка на комментарий
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти